Shop Mobile More Submit  Join Login

Mature Content

This content is intended for mature audiences.


or, enter your birth date.*


Month

Day

Year*
Please enter a valid date format (mm-dd-yyyy)
Please confirm you have reviewed DeviantArt's Terms of Service below.
* We do not retain your date-of-birth information.
This is a response to ~ong-zo-za's journal/amazing find of a Dir en Grey interview.

This is what really happened, but we couldn't see since it was typed ina magazine.

Oh where oh where is Kyo?
Add a Comment:
 
:iconkatara-izme:
Katara-izme Featured By Owner May 30, 2011
they actaully asked him that XD?!!??!!
That's gold XD
Reply
:iconyamielvmp:
yamielvmp Featured By Owner Apr 26, 2010  Hobbyist Traditional Artist
hahaha so much win!!!
i wonder if in the tape of the interview is some proof of this xD some BG sound there >________>
Reply
:iconvulgarxsxdxr:
VulgarxSxDxR Featured By Owner Apr 28, 2010
Lol I doubt it. I'm sure someone ate it.
Reply
:iconyamielvmp:
yamielvmp Featured By Owner Apr 28, 2010  Hobbyist Traditional Artist
:ohnoes: i bet the interviewer must have a security copy xD
Reply
:iconrheakurokawa:
rheakurokawa Featured By Owner Apr 10, 2010
aaaaaahahahahahahah. is that toshiya running in the background? i die, seriously ahahahahah
Reply
:iconvulgarxsxdxr:
VulgarxSxDxR Featured By Owner Apr 10, 2010
Lol yes, yes it is.
Reply
:iconprettibunn13:
prettibunn13 Featured By Owner Apr 1, 2010
It's like Sex!
Reply
:icondeaddollssociety:
DeadDollsSociety Featured By Owner Apr 1, 2010  Hobbyist General Artist
... haha XDD Lovely!
Reply
:iconsakuranamida:
SakuraNamida Featured By Owner Jan 18, 2010
Still some funny stuff. Would you be interested in submitting this to #to-DAI-for ? (It's a nifty group focused on DIE.) Share with others the yaoi esoteric goodness. =)
Reply
:iconvulgarxsxdxr:
VulgarxSxDxR Featured By Owner Jan 18, 2010
Good idea~ I will do that now. <3
Reply
:iconsakuranamida:
SakuraNamida Featured By Owner Jan 18, 2010
Thank you much =)
Reply
:iconsakuranamida:
SakuraNamida Featured By Owner Dec 21, 2009
I'm always so late with the comments for pics. (Just recently discovered this site) But this pic is great. I had just taken a drink when i clicked on it, and almost shot wine out of my nose. LOL. (and Die's shirt is great. )
Reply
:iconvulgarxsxdxr:
VulgarxSxDxR Featured By Owner Dec 22, 2009
Lol! Oh no, don't ruin the computer! <3

Thank you so much for the kind words!! >w< And welcome to DA!
Reply
:iconmissl777:
MissL777 Featured By Owner Jul 24, 2009
I was slowly scrolling down reading it...and when I saw Kyo's head...I DIED X_X

Ahahahaha xDD
Reply
:iconvulgarxsxdxr:
VulgarxSxDxR Featured By Owner Jul 27, 2009
Lolol!! He came out of no where.
Reply
:iconget-backers-fan:
get-backers-fan Featured By Owner Jul 23, 2009
I actually imagined Die reading a fan fiction when I read that interview XD

this is the funniest thing I've seen today : D
instant fave!
Reply
:iconvulgarxsxdxr:
VulgarxSxDxR Featured By Owner Jul 24, 2009
XD Thank you so much! And thanks for the fav also!!

And you know they've stumbled upon them sometimes.
Reply
:iconget-backers-fan:
get-backers-fan Featured By Owner Jul 24, 2009
you're welcome X3

I bet they read them xD
maybe they even go to Livejournal to find some XD
Reply
:iconvulgarxsxdxr:
VulgarxSxDxR Featured By Owner Jul 27, 2009
Lol!! I know if I was in the band I totally would.
Reply
:iconget-backers-fan:
get-backers-fan Featured By Owner Jul 27, 2009
yeah : D
me too!
it'll be... flattering : D

oh and fanarts too :B
if I was Die, I would totally be laughing to death about this one xD
Reply
:iconkyoudaiwheinekin:
KyoudaiWHeinekin Featured By Owner Jul 19, 2009
Oh yeah, I believe it..

100%..1.
Reply
:iconvulgarxsxdxr:
VulgarxSxDxR Featured By Owner Jul 19, 2009
I speak/draw only the truth. *nod nod*
Reply
:iconxiaoyugaara:
xiaoyugaara Featured By Owner Jul 19, 2009
oh kyo wth are you doing down there?! XD
Reply
:iconvulgarxsxdxr:
VulgarxSxDxR Featured By Owner Jul 19, 2009
he just wants to be part of the interview!! XD
Reply
:iconxiaoyugaara:
xiaoyugaara Featured By Owner Jul 23, 2009
but, what is he doing?? LOL
Reply
:iconvulgarxsxdxr:
VulgarxSxDxR Featured By Owner Jul 23, 2009
Uhm uhm uhm!!!.... checking Die's pulse!!!!
Reply
:iconxiaoyugaara:
xiaoyugaara Featured By Owner Jul 23, 2009
hahaha naughty naughty! XDD
Reply
:iconxxr10t-starxx:
XxR10T-StaRxX Featured By Owner Jul 12, 2009
I see Kyo! -waggles finger around-

OH DIE. YOU GUYS SIMPLY CAN'T HIDE IT. WE ALL KNOW THAT YOU'RE GAY FOR EACH OTHER. PRZ TO BE GIVING UP THE ACT, KTHX.
Reply
:iconvulgarxsxdxr:
VulgarxSxDxR Featured By Owner Jul 12, 2009
You win the prize- More fanservice!!!

I KNOW RIGHT!? THEY CAN'T HIDE IT FOREVER!!!

Thank you for the fav too hun!
Reply
:iconxxr10t-starxx:
XxR10T-StaRxX Featured By Owner Jul 12, 2009
WOOOO I WIN! -fistpump-

THEY CAN'T, IT'S SO BLATANTLY OBVIOUS.

Ohh, of course~! Why wouldn't I fave this? xDD -fellow DEG yaoi fangirl-
Reply
:iconvulgarxsxdxr:
VulgarxSxDxR Featured By Owner Jul 12, 2009
Omg!! *runs too in flower of roses while in slow mo*
Reply
:iconxxr10t-starxx:
XxR10T-StaRxX Featured By Owner Jul 13, 2009
* A * -runs to as well, in the same exact field, only to be distracted by Kyo running through them- <--wtf
Reply
:iconvulgarxsxdxr:
VulgarxSxDxR Featured By Owner Jul 13, 2009
*stops dead and stares at frilly Kyo running* ............


*then waits to see him pounce Kaoru*
Reply
:iconxxr10t-starxx:
XxR10T-StaRxX Featured By Owner Jul 20, 2009
Pfft. xDD

(might I ask what your favourite Diru pairing is, if you have one? I'm a KyoTo fan. C: TEE HEE)
Reply
:iconvulgarxsxdxr:
VulgarxSxDxR Featured By Owner Jul 20, 2009
Let's see... my fav Diru pairing... *chin rub* I don't see too much KyoxTotchi... I have to say that would be a nice pairing... but I think my fav may be.... KyoxDiexKyo... I'm starting to be okay with seeing Kyo as uke... hm..

or Kaoru action.. lol damn. Idk... KyoxTotchi is nice... mmm [kr]cube...
Reply
(1 Reply)
:iconrabidus-lepus:
Rabidus-Lepus Featured By Owner Jul 12, 2009
Awesome pic For The Win!!

*roflol*
Reply
:iconvulgarxsxdxr:
VulgarxSxDxR Featured By Owner Jul 12, 2009
Thank you so much~! XD I am pretty proud of it!
Reply
:iconkuroikoneko-chan:
kuroikoneko-chan Featured By Owner Jul 11, 2009
yeah yeah Die of course we all know you don't care at all about that *rofl*

Haha his shirt is pure win XD
Reply
:iconvulgarxsxdxr:
VulgarxSxDxR Featured By Owner Jul 12, 2009
Lol XDD

I liked his shirt also~ You know he has one. XD
Reply
:iconnegativelovex:
negativelovex Featured By Owner Jul 11, 2009
lol i spit my drink all over my laptop.
Reply
:iconvulgarxsxdxr:
VulgarxSxDxR Featured By Owner Jul 12, 2009
LOL!! I'm so sorry!!
Reply
:iconwhiteeyes-draugluin:
WhiteEyes-Draugluin Featured By Owner Jul 11, 2009  Student General Artist
long lives Dir en grey!!!!!!!!!!
Reply
:iconvulgarxsxdxr:
VulgarxSxDxR Featured By Owner Jul 12, 2009
Heck yes!!!! XD
Reply
:iconzabuza13cola:
zabuza13cola Featured By Owner Jul 10, 2009  Hobbyist
AHA! I FOUND KYO!
C'nai get my prize now?

Aha, God, this pictures full of Win.
Reply
:iconvulgarxsxdxr:
VulgarxSxDxR Featured By Owner Jul 12, 2009
YOU WIN THE INTERNETS!!!

Of course you get your prize! *more fan service*

Thank you so much Hun~!
Reply
:iconzabuza13cola:
zabuza13cola Featured By Owner Jul 12, 2009  Hobbyist
8D!!! Np~

mailing tomorrow btw....
Reply
:iconvulgarxsxdxr:
VulgarxSxDxR Featured By Owner Jul 12, 2009
Oki dokie Deary~!
Reply
:iconfoocha-kyo:
foocha-kyo Featured By Owner Jul 9, 2009
Win. Win win win winnnnnnn XD
I seriously laughed at it for five full minutes (which was about how long it took me to find Kyo. Something is wrong with me today XD;; )

Die's a horrible liar : D
Reply
:iconvulgarxsxdxr:
VulgarxSxDxR Featured By Owner Jul 12, 2009
XD That's awesome~! I'm glad I could bring you some laughter~! lolol

He does suck at telling the truth.
Reply
:iconrasen:
RaSen Featured By Owner Jul 9, 2009  Professional Digital Artist
Epic picture is epic. ^^
Reply
Add a Comment:
 
×





Details

Submitted on
July 8, 2009
Image Size
342 KB
Resolution
563×893
Mature Content
Yes
Thumb

Stats

Views
1,176
Favourites
50 (who?)
Comments
100
Downloads
13
×